Bloggen relansert – sånn ca.. muligens siste innlegg her


Da var den nye bloggen min så godt som lansert..

du finner den på: www.pappasblogg.no

på tide å oppdatere bookmarks.. (alle 3 som leser den 😉 )

Om hallgeirg

Hvem er jeg: Mann, 30, bor i Stavanger sammen med en dame, 1 teit katter og ei jente på litt over 2. Hva liker jeg: Liker damen, data, spille data, når ting går bra på jobb, se gode serier, spise god mat og trene (så fremt jeg klarer å begynne med det igjen snart)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Bloggen relansert – sånn ca.. muligens siste innlegg her

  1. just sier:

    det er iallefall fire, for jeg lurker

Legg igjen en kommentar

