Lagd «husketavle»


Jeg har lagd meg selv et verktøy for å huske ting.

Jeg var innom på http://www.biltema.no/no/Bygg/Maling-og-Fuging/Maling-innendors/Tavlemaling/ og kjøpte en maling som man kan : Vannbasert, matt tavlemaling, som gjør at du enkelt kan lage din egen svarte tavle på skapdøren, døren etc. Kan påføres på f.eks. filt, tapet, ubehandlet tre, malt tre og gipsplater. Når malingen er tørket, kan den skrives på med kritt, og rengjøres med vann.

Så nå har jeg dessverre ingen unskyldning for å glemme ting..

Om hallgeirg

Hvem er jeg: Mann, 30, bor i Stavanger sammen med en dame, 1 teit katter og ei jente på litt over 2. Hva liker jeg: Liker damen, data, spille data, når ting går bra på jobb, se gode serier, spise god mat og trene (så fremt jeg klarer å begynne med det igjen snart)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Lagd «husketavle»

  1. Ane sier:

    Den var kul! Sånn må jeg ha!

Legg igjen en kommentar

