Spising, grining og frustrert pappa


Grining mens ho spiser.

Hudyret har begynt å skape seg mens ho spiser. Nå vil ho helst bare spise en og en munnfull. Og så har ho funnet ut at, om ho blir sint og ikke vil ha mer, for så å prøve å «gomme» av meg både hånda og tutteflaska fort nok, så blir pappa veldig frustrert.

Jeg må inrømme at jeg hater sånn småspising.

Om hallgeirg

Hvem er jeg: Mann, 30, bor i Stavanger sammen med en dame, 1 teit katter og ei jente på litt over 2. Hva liker jeg: Liker damen, data, spille data, når ting går bra på jobb, se gode serier, spise god mat og trene (så fremt jeg klarer å begynne med det igjen snart)
Dette innlegget ble publisert i baby, mat, nybakt far, panikk, pappa, Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Spising, grining og frustrert pappa

  1. Ane sier:

    Skjønner frustrasjonen.. Maten kommer til å gå i bølgedaler av gigantiske proporsjoner. Plutselig spiser hun nesten ikke på en uke, før hun snur helt rundt å du føler at du stapper i henne mat hele dagen lang! ^^ Noah er på potetnekt om dagen.. DET er jo gøy når ca alle middager i huset har poteter til! :p

  2. fluesoppen sier:

    Hu kan en ny lek nå, den hette: «eg vet ikje eg ka eg vil, finn det ud du»
    Superfestlig!

Legg igjen en kommentar

