Halloween – gresskar og sjampis


I går fikk vi solgt den gamle leiligheten!! det var veldig godt å få den tanken ut av verden, og litt dumt at leiligheten nå er solgt.. men det er vel litt for fint å bare ha en masse leiligheter.. Så når vi kom oss hjem og fikk pusta litt ut så drakk vi sjampis og skar ut gresskar, det var veldig artig, og det er første (men helt klart ikke siste) gang jeg prøver meg på utskjæring av gresskar..

Neste gang skal jeg prøve meg på enda litt mer spennende prosjekter tror jeg, for jeg syns det var veldig gøy, og det blei også overraskende bra syns jeg.. 🙂

Ha noen av dere som leser bloggen min noe erfaring med utskjæring av gresskar?

Om hallgeirg

Hvem er jeg: Mann, 30, bor i Stavanger sammen med en dame, 1 teit katter og ei jente på litt over 2. Hva liker jeg: Liker damen, data, spille data, når ting går bra på jobb, se gode serier, spise god mat og trene (så fremt jeg klarer å begynne med det igjen snart)
Dette innlegget ble publisert i bolig, Halloween, Jack-o-lantern og merket med , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Halloween – gresskar og sjampis

  1. Randi sier:

    SÅåååå bra at den ble solgt! Det ordner seg for snille barn. 😉

  2. fluesoppen sier:

    Eg syns at det gresskaret som ser ud som det har downs syndrom var mye kulere enn det nifse som jafse i seg eple . . .

  3. Ola VG sier:

    jeg er en gammel kar som ikke er så vant med gresskarutskjæring! Men jeg har lang erfaring med å skjære kjøtt, fisk, grønnsaker, brød i mange varianter og så har jeg skjært meg i fingrene noen ganger. Jeg skulle også bestige Mount Everst, men det skar seg HELT! Derfor mener jeg at å skjære gresskar er en nymotes ting som gamle karer ikke bør beflitte seg med!

  4. anne louise eide sier:

    he he:-) enige med marianne og lige best gresskaret med downs:-)

Legg igjen en kommentar

