Fikk en ny og høylytt venn


Jeg har nettopp fått en ny venn. Kristoffer heter han. Han sa at hvis noen bråkte med meg så skulle han fyre de rett ned. For han var fra Stavanger, og kjente folk.

Og jeg var visst veldig modig som turte å gå i moods of norway shortsen min.

Han var veldig høylytt, kadese-dritings og slo meg masse på skuldrene.

Artig. Føler meg gammel.

Om hallgeirg

Hvem er jeg: Mann, 30, bor i Stavanger sammen med en dame, 1 teit katter og ei jente på litt over 2. Hva liker jeg: Liker damen, data, spille data, når ting går bra på jobb, se gode serier, spise god mat og trene (så fremt jeg klarer å begynne med det igjen snart)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Fikk en ny og høylytt venn

  1. Randi sier:

    Times are a-changing, me vokse te og epoker avsluttes og påbegynnes blablabla… sånn e det! 😀

  2. Ane sier:

    Haha! Off då! Hørres ut som dere hadde en tøff tur.. :S Godt å vite at du er trygg da, Kristoffer kan «ta di» 😉

  3. Frode Hanssen Øverås sier:

    Brace yourself, her kommer et internt nerdesvar på denne posten:
    Inviter Kristoffer til BLC. Problem solved.
    Men ikke gi ham Vent-invite, det tror jeg blir Rune-slitsomt 🙂

Legg igjen en kommentar

